Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

4 plaatsers

 :: Guests :: Join ons!

Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

Bericht van mikevb13 vr dec 11, 2009 10:34 pm

hallo

ik ben het onzichtbaar(mike)

ik wil graag terug in de guild komen omdat ik naar the royal order ben gegaan omdat daar een vriend van me inzit en ik had een aply gemaakt ik mog joinen maar bleek niet zo leuk te zijn en nu zeggen ze opeens we hebben geen rogue nodig dus hebben ze me gekickt Sad .
ik snap het dat jullie me meschien niet terug nemen maar ik wil HEEL graag terug omdat het bij jullei gezelliger is en jullie gewoon nederlands praten jullie weten wie ik ben dus dat hoef ik er niet bij te zetten denk ik.

ik hoop dat ik mag joinen daar zou ik heel blij mee zijn omdat jullie ook een soort vrienden zijn geworden

gr. (onzichtbaar)

PS. hoop snel bericht te hebben

mikevb13
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty Re: ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

Bericht van Zivaa za dec 12, 2009 12:28 am

Ik weet dat je ook bij andere guilds een apply hebt gedaan. Sorry, ik ben negatief

Zivaa
Friendly
Friendly

Posts : 108
Points : 5581
Join date : 06-07-09
Age : 46
Location : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty SRRY

Bericht van mikvb za dec 12, 2009 12:38 am

sorry ik heb net een inv van een andere guild gekregen en zivaa heeft al negatief gezegt

mikvb
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty Re: ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

Bericht van jamyaassin za dec 12, 2009 8:33 pm

Nou zo graag wou je dus niet terug komen slimmerik...
anders had je wel gewacht der zijn nl nog meer mensen die zouden stemmen.
Maar laat dit duidelijk zijn als je je zo blijft gedragen zul je er niet meer in komen als het van mij afhangt
jamyaassin
jamyaassin
Friendly
Friendly

Posts : 73
Points : 5514
Join date : 03-07-09
Age : 30
Location : Belgie

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty Re: ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

Bericht van Rednas ma dec 14, 2009 11:45 am

voor mij een duidelijke nee , een overstap houd bij mij ook in niet meer terug komen , plus dat ik je in raids ook niet echt een aanwinst vond vooral ook door het feit dat je meerdere keren afk ging.

conclusie is dus nee
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty Re: ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

Bericht van Pallytoma ma dec 14, 2009 6:30 pm

Ik vind dit meer een grap.. somige andere mensen hebbe geprobeerd terug te kome en de regel is gewoon (Weg = Weg ) hier gaat van mijn part dan ook uitzondering voor gesteld worden...

Negatief
Pallytoma
Pallytoma
Friendly
Friendly

Posts : 77
Points : 5522
Join date : 08-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht Empty Re: ik wil weer terug komen lees A.U.B dit bericht

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Guests :: Join ons!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum