Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild

2 plaatsers

 :: Guests :: Join ons!

Ga naar beneden

(in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild Empty (in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild

Bericht van trivex do nov 12, 2009 11:48 pm

ik zat vroeger al in de guild met het zelfde account van mijn broer ik heb nu eigen account en zou graag met mijn eigen account terug in de guild komen ik ben pas terug bezig ik was gestraft van mijn ouders

trivex
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild Empty Re: (in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild

Bericht van trivex vr nov 13, 2009 9:36 am

oeps sorry kzal het nog eens doen :p
Character naam:trivex
- Armory Link:level 12 dus niet egt zin neem ik aan :p
- Class:warrior
- Race:human
- Spec:fury ga ik nemen
- Dual Spec:
- Bereid tot een eventuele re-spec?: Ja/Nee ja
- Eventuele Alts die je mee naar ons wilt hebben? als ik er een aan zou maken ja
- Leeftijd: 13
- Professions: /
- Vrienden in de guild: demondevil en mn broer ofc(yaassin) en nog een paar andere ken ik wel :p
- Vorige Guilds en Raid ervaring: De oranje leeuw op mn vorige account maar niet zo gezellig
- Ik heb de guild regels gelezen en ben het er mee: eens/oneens eens
- Jouw motivatie: Waarom wil je ons eigenlijk joinen?. Ik zat er vroeger al in met oude account en vond het reuzegezellig en zou dit graag opnieuw hebben Very Happy

trivex
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild Empty Re: (in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild

Bericht van Pallytoma vr nov 13, 2009 7:34 pm

Ik weet dat je toen keer bent weggegaan maarja... ik ben in mijn oogpunt berijd je nog kans te geve.. kijke hoe de andere er over denke
Pallytoma
Pallytoma
Friendly
Friendly

Posts : 77
Points : 5522
Join date : 08-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

(in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild Empty Re: (in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild

Bericht van marlous vr nov 13, 2009 7:40 pm

je char op je broers acoount zitten nog in de guild,
daarom geef ook ik je nog een kans, maar we zijn geen boosting guild:)
marlous
marlous
Officer
Officer

Posts : 66
Points : 5531
Join date : 16-06-09
Age : 45
Location : alkmaar

http://marlous1978.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

(in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild Empty Re: (in behandeling) ik zou graag terug komen in de guild

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Guests :: Join ons!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum