Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Declined] Guild apply

3 plaatsers

 :: Guests :: Join ons!

Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty [Declined] Guild apply

Bericht van Excon di nov 17, 2009 12:09 am

- Character naam: Excon
- Armory Link:
- Class: Hunter
- Race: Dwarf / Female
- Spec: Survival
- Dual Spec: Marksman
- Bereid tot een eventuele re-spec?: Nee
- Eventuele Alts die je mee naar ons wilt hebben? Geen
- Leeftijd: 32
- Professions: Mining/Alchemy heb ook nog enchanting/Blacksmithing en tailoring allemaal 450/450
- Vrienden in de guild: Mosterd aka Roy en Suneleb, :-)
- Vorige Guilds en Raid ervaring: rembrandt-ressurection en tot nu cryoflesh raid, beperkt tot Naxx10 en ulduar met main, ben niet zo'n hardcore raider, heb er de tijd niet voor, ..., ben een "familie-man"
- Ik heb de guild regels gelezen en ben het er mee: eens
- Jouw motivatie: Waarom wil je ons eigenlijk joinen? Een leuke plek om me alt onder te brengen en nog eens in een nl guild te vertoeven. en zo af en toe eens een fun run mee te pikken.

Ps, sommigen kennen me misschien onder de namen, duuptjeh, magicduup, sluunseh, sloghar?

Excon
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas di nov 17, 2009 12:36 pm

nou goed ik twijfel omdat ik geen voorstander ben van mensen die alts in onze guild brengen en zelden online zijn doordat ze meer tijd in hun main steken . Naar mijn mening is het helemaal in onze guild of niet, dus ik stem tegen
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Gast di nov 17, 2009 6:14 pm

en ik volg rednas hierin, wij hebben er ook niks aan als er om de 4 dagen eens iemand online komt en daarna weer 4 dagen weg blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Ailill wo nov 18, 2009 10:43 am

Als de duup niet eens meer in ons guild toe gelaten wordt dan moeten we Roy misschien maar is bellen ;-) Kom op gasten deze man was 1 van de oprichters bijna.

Greetz Belenus
Ailill
Ailill
Neutral
Neutral

Posts : 31
Points : 5484
Join date : 22-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas wo nov 18, 2009 11:48 am

hij mag ook best komen hoor dat is het probleem niet maar alleen met alle chars dan en niet enkel met een alt, als we nu een uitzondering maken dan willen andere dat dalijk ook en dan is echt het hek van de dam, iig zo zie ik het als officer zijnde , verder niks persoonlijks
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Ailill wo nov 18, 2009 12:11 pm

Ik deel deze mening absoluut niet (niets persoonlijks nar jou Red). Ik heb zelf mijn mains ook ergens anders en dacht dat we op dit moment een fun guild waren. Als de insteek anders is dan hoor ik dat graag. Het bevreemd me dan wel dat ik dat niet terug zie in de progress. Het lijkt mij dat een volwassen serieuze speler als John een aanwinst voor het guild is, of hij nou met een alt komt of met al zijn chars. ik kan me persoonlijk goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom wil kijken voordat je alles overhoop scheurt. Daarnaast wordt hij nu gestraft op zijn eerlijkheid. Wat nou als hij niets over zijn alts gezegd had? Ik denk dat we dat allemaal niet zo serieus moeten nemen op dit moment.

Maar dat is puur mijn mening.

;-) Bele/Sune
Ailill
Ailill
Neutral
Neutral

Posts : 31
Points : 5484
Join date : 22-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas wo nov 18, 2009 12:26 pm

we waren vroeger idd ook meer een fun guild maar dit veranderd langzaam tot een steeds serieuzere raid guild naar mijn weten was het ook de bedoeling dat we nu een groep serieuze mensen willen hebben die vaak mee kunnen raiden, uiteraard is fun ook een belangrijke factor maar het belangrijkste is nu dat we een goede raid groep krijgen dit is o.a te zien aan het feit dat mensen eerst hier een apply moeten maken ipv vroeger dat ze gewoon door iedereen konden worden uitgenodigd en dat iedereen maar zo kon joinen.
Ik respecteer ook zijn eerlijkheid dat hij aangeeft enkel een alt in de guild te willen en het is idd niet te testen maar goed als je een beetje vertrouwen in de guild hebt en je hebt het er naar je zin dan hoef je naar mijn mening ook niet in een andere guild te zitten want wij plannen toch ook genoeg raids ? waarom zou je je niet inzetten voor onze guild vraag ik me zelf dan af , iedereen krijg hier een kans om mee te raiden en volgens mij zijn we niet zoveel anders dan de gemiddelde raidguild, ik snap dan ook zelf niet waarom je perse in 3 of 4 guilds moet zitten
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Ailill wo nov 18, 2009 1:49 pm

Het kan zijn dat ik het fout zie, maar ik zie betrekkelijk weinig raid activiteiten de laatste tijd. Misschien als je de toelating wat toegankelijker zou maken zou je meer actieve serieuze leden over de streep zou kunnen trekken.

Maar goed we belanden in een andere discussie. Kennelijk zit ik met een ander beeld in dit guild, of is de match dan toch niet zo goed. Ik zit juist hier om even niet te raiden en social fun te hebben met oude maatjes en wat hc tjes te lopen. Als dat niet de insteek is dan moeten we misschien ander opties gaan bekijken om dat wel te kunnen doen. Als dit tenminste de beslissing van de officers is.

No hard feelings
Ailill
Ailill
Neutral
Neutral

Posts : 31
Points : 5484
Join date : 22-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas wo nov 18, 2009 3:07 pm

Ik zal het er nog even met de medeofficers over hebben maar goed ik zal de mening die ik hier heb gegeven ook daar overdragen, er zijn verder genoeg naxx10 invites (minimaal 2 per week) , voor de hogere raids heb je minimaal de titel veteran raider nodig (deze krijg je door aan te tonen dat je een goede gear + enchants hebt) zodra je deze titel hebt verdiend word je ook uitgenodigd voor de hogere raids , tevens sta je vrij om zelf een raid te organiseren of aan te kaarten dat je wat meer wilt raiden.
Ik vind dat we gezien het aantal goede members is van de titel "Fun Guild" af moeten , en wat meer naar raiding guild moeten gaan, we zijn al hard op weg maar als we nu op dit moment meer alts en niet serieuze mensen gaan invite schieten we snel weer terug op het punt waar we zaten en dat was idd een fun guild
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Ailill wo nov 18, 2009 3:19 pm

Ik wil je heel veel succes wensen. Ik geloof inderdaad in je goede bedoelingen. Tot nu toe is het de afgelopen 4 jaar in ieder geval niet gelukt. Ik heb redelijk wat ervaring inmiddels met die- hard(er) raiding guilds en het valt en staat met serieuze mensen aan de top. John zou daar mijns inziens (los van het feit of hij dat uberghaupt wil) uitermate geschikt voor zijn. Maar hij zou wel gek zijn om zijn mains meteen in een groeiend guild te stoppen (Maar dat is mijn mening)

tip als je raiding wil worden:

Ik zou beginnen met een ts server. Zodat dit soort zaken daar besproken kunnen worden.

P.s Titels zegt absoluut niets, gaat om de persoon achter het toetsenbord. Zolang dat een issue is wordt het lastig om te progressen.
Ailill
Ailill
Neutral
Neutral

Posts : 31
Points : 5484
Join date : 22-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas wo nov 18, 2009 3:54 pm

ik zal het met de andere officers er over hebben , en ik snap best dat je je uiterste best doet om hem erin te krijgen gezien het feit dat jullie elkaar al lang kennen maar voorlopig is het even een nee tot er onderling duidelijk is waar momenteel de prioriteiten liggen , nogmaals mijn mening is dat we van het predicaat fun guild afmoeten maar als de andere officers dit anders zien dan schik ik me hier uiteraard in.
En uiteraard gaat het om hoe je je char kent en niet zozeer om je gear maar om nou in groene gear ulduar te spelen is ook niet alles Wink , het 1 heeft te maken met het ander
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van jamyaassin wo nov 18, 2009 4:03 pm

Kijk

Dat we graag naar een raidguild willen progresseren kan wel gezegd worden door de officers enzo ( gz met je aanstelling btw ik kan helaas niet online komen...) maar dan moet er ook effectief iets gebeuren. Dat moet dan ook zo snel mogelijk gebeuren want ondertussen blijven we members verliezen en aan memebers die NOOIT meeraiden heb je dan uiteindelijk niks als raidguild. Om alleen maar een voorbeeld te noemen: Er wordt echt al langer dan een halfjaar over ventrillo gesproken en we hebben het nog steeds neit trewijl wel altyd wordt gezegd we zijn er mee bezig . Dit soort dingen moet je dus voorkomen . En na deze tekst te hebben geschreven zie ik dat we helemaal niet meer over het topic bezig zijn dus stel ik voor deze discussie ff te verplaatsen naar een andere plaats op het forum Wink
jamyaassin
jamyaassin
Friendly
Friendly

Posts : 73
Points : 5514
Join date : 03-07-09
Age : 30
Location : Belgie

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas wo nov 18, 2009 4:18 pm

het is altijd goed om de discussie hierover te heropenen maar goed ik kan nu enkel mijn mening geven en nog niet de mening van de officers omdat ik het nog niet met ze hierover heb gehad , zodra we dat eindelijk is duidelijk hebben kunnen we ons gaan bezig houden met de eventuele verbeteringen waaronder een vent of ts servertje die ik eventueel wel kan hosten en maken maar goed het is misschien eerst handiger om te zien wat we nou daadwerkelijk willen , ik zelf ben voor een iets serieuzere guild maar als de meerderheid een fun guild wil en alts gewoon toestaan dan schik ik me daar in.
Ex en Sun het is niks persoonlijks verder en deze discussie zou er verder bij ieder ander ook zijn dus zie het niet als een persoonlijke aanval verder.
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Ailill wo nov 18, 2009 4:23 pm

Als het nee is voor de Duup ervaar ik dat ook als een nee voor mezelf. Aangezien ik op dezelfde manier game als hij. Het lijkt mij dat jullie als officers een duidelijk beleid op moeten stellen en de randvoorwaarden moeten regelen. Nogmaals niet persoonlijks, maar zo denk ik erover.

Of semi raid/casual en iedereen erin.
Of Die hard raid, en de rest eruit. Maar dan moet inderdaad wel alles effectief opgepakt worden. Dat kost veel tijd en moeite. Be prepared. Op dit ogenblik is eea absoluut niet duidelijk (Zie ook de reactie van Jamyaassin). Ik deel de mening dat dit topic misplaatst is.

May the force be with you ;-)
Ailill
Ailill
Neutral
Neutral

Posts : 31
Points : 5484
Join date : 22-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas wo nov 18, 2009 5:22 pm

Ik sluit deze topic omdat het totaal van de essentie afwijkt, ik zal dit met de officers overleggen en er over een week op terugkomen, je opmerking over dat je ook zal leaven als hij niet word toegelaten vind ik een beetje raar maargoed als dat jou wens dan is dan zal niemand je uiteraard daarin tegenhouden, ik vind het alleen een beetje raar om er zo druk op leggen..

Volgende week komen we hier op terug
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Rednas vr nov 20, 2009 12:27 pm

de aanvraag is afgewezen omdat we geen alts in de guild willen, je kan het echter nogmaals proberen als je al je chars over wil


meer info trouwens hier
https://theroyaldutchmen.forumactie.com/join-ons-f14/hoe-maak-ik-een-apply-bij-jullie-t57.htm
Rednas
Rednas
Officer
Officer

Posts : 171
Points : 5628
Join date : 28-08-09
Age : 42
Location : Dordrecht

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

[Declined] Guild apply Empty Re: [Declined] Guild apply

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Guests :: Join ons!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum